czwartek, 2 sierpnia 2012

Perfekt - Kołysanka dla Nieznajomej

Witajcie!
Dzisiaj kolejna prosta piosenka na gitarę. Wczoraj podnieśliśmy trochę poprzeczkę, tak i dzisiaj za łatwo nie będzie. Ale nie na tyle ciężko, by nazwać to trudną piosenka na gitare. Ten przebój na pewno znacie, a i do ogniska w sam raz się nadaje. Potrzebne nam będą chwyty dla początkujących oraz jeden chwyt barowy F-dur, który już mam nadzieję świetnie znacie. Potrzebne nam chwyty gitarowe to: C,a,G,e i F-dur. Tak to wygląda:

Zwrotka:

Gdy nie bawi cię już C a
Świat zabawek mechanicznych F G
Kiedy dręczy cię ból niefizyczny Ca F G
Zamiast słuchać bzdur C
Głupich telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz a e F
Spytaj siebie czego pragniesz F G a
Dlaczego kłamiesz, że miałaś wszystko F G

Refren:

Kochaj mnie C a
Kochaj mnie C a
Kochaj mnie nieprzytomnie C a
Jak zapalniczka płomień F
Jak sucha studnia wodę G
Kochaj mnie namiętnie tak F G a
Jakby świat się skończyć miał F C

Jakie bicie gitarowe? Ano to najlepiej zobaczyć na filmiku/teledysku. Poszukajcie na youtube a na pewno znajdziecie. Z resztą chodzi o to by dobrze brzmiało i tempo było dobre, nie musicie mieć takiego samego bicia gitarowego jak w utworze, jeśli macie własne to nawet lepiej. Ćwiczcie to bo przy trudniejszych kawałkach nikt bicia gitarowego nie podaje trzeba samemu do tego dojść. Z resztą nie można grać na gitarze ciągle pytając o bicie gitarowe. Trzeba się tego nauczyć. Wierzę, że dacie radę. Powodzenia!